tisdag 19 februari 2013

In the beginning of time...


Lite skräckslagen men ändå pirrig skriver jag nu mitt första blogginlägg! Jag har hängt på forum, gjort mina hemsidor och liknande, men aldrig realtidsbloggat. Det ska bli kul och spännande!



I den här bloggen vill jag dela med mig av allt jag hittar på. Huvudämnena för mig är träning, bakning, bildskapande, smink/naglar och pyssel. Mellan dom får det såklart plats en hel del mer. Känns det spretigt kan du klicka på de olika kategori-etiketterna eller söka i sökrutan och kolla på det som passar dig bäst.

Kul att just Du har hittat hit, tack för att Du läser och hoppas att Du hittar tips och idéer i mitt lilla moln...



*** ENG ***
This is my first blogpost! I'm scared but looking forward to start it all up. In this blog I want to share stuff I do, mainly workouts, baking, drawing/painting, makeup/nails and crafts. If you think it's hard to find the subjects you want to read about try the Categories (Kategorier) or the searchfield. Thank You for stopping by, hope you find inspiration in my little cloud...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar