måndag 15 april 2013

Årets första utomhusjogg avklarad!

Åååh kom för ett tag sedan hem från min första joggingtur utomhus för i år! Så himla skönt att det äntligen är fäste under skorna och att luften inte är så kall. Men jävlaranåda va tungt det var (men KUL)! Lite annorlunda från löpbandet, det hade jag nästan glömt. Joggade förbi bävrarna men dom hade inte kommit ut ännu, däremot höll jag på att springa in i en räv (ja... typ... nästan i alla fall...), jag hade missat den och den hade missat mig, haha. Wild Life Stockholm! :)

Nu varvar jag ner med keso + 1 tärnat äpple + hackade hasselnötter + kanel och så lite jordgubbar, de spanska jordgubbarna har gjort sitt intåg nu så nu smakar dom lite mer och håller bättre, bara att hålla ut tills de svenska jordgubbarna kommer ;)


1 kommentar:

  1. Verkar som det finns mycket djur i storstan.
    Åt jordgubbar på Cypern, dom var så ljuvligt goda....åååå......

    SvaraRadera