lördag 6 april 2013

Lördags-stuffz...

Vi körde ben på gymmet idag, puuuh vad tungt det kan vara, men galet skönt. Ett riktigt bra pass var det, och kul med parövningar och annat hade vi, jag och sambon! Squats, finnen, benpress och annat nice...

Idag var storhandlingsdag och det slog oss igen hur lustigt generösa Ica Maxi Nacka kan vara. Helt gratis, som gåva, fick vi flingsalt, parma-skinka och färskpotatis, helt knasigt att bara få det sådär rakt upp och ner, men tack tack, haha. :) Kvällsmyset fick bli Lindt-choklad. Bluberry Intense är härlig tycker jag, en mörk choklad med små hemliga blåbär i! Pistachen var sambons val, den var ny för oss båda, god men hade varit godare med ljusare choklad tror jag.


Sambon påstår att kokosvatten var värsta innegrejen i LA när han var där för nått år sedan. Av en händelse hittade vi kokosvatten på Maxi idag och han ville att jag skulle prova, bara för att veta vad det är, ska prova imorrn. Hoppas jag inte blir Coco av det! ;)


Nu har vi kollat på ytterligare en av Johan Falk filmerna (dom är så bra!) och nu kollar vi lite True Blood innan läggdags. Hoppas på sol imorgon för en repris av den här morgonen på balkongen! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar