lördag 13 april 2013

Ett år mitt hjärta...

Ett år med min kärlek. Mitt hjärta, mitt allt. Han har gjort mig till en bättre människa, han har fått mig att landa, att se mig själv. Han ger mig allt och jag hoppas att jag gör detsamma, han gör mig lycklig och trygg. Hur awesome är inte det?! Min älskade - min Bill som säger "she's mine!", min Jack som räddar mig från det kalla vattnet, min Roux som med glädje äter mina praliner, min Johnny that never puts me in the corner. Jag är hans M.J och han är min Spiderman. Älskar dig till evigheten och tillbaka min Matti! <3



Vi firade redan igår med att äta middag på Le Rouge. Maten... åh den var supergod! Eftersom vi har rätt lika smak så skilde sig inte förrätt och huvudrätt från varandra. Till förrätt tog vi vit sparris med hollandaisesås som var riktigt smörig och fast (jag avskyr grön sparris men vit... om-nom). Huvudrätten bestod av grillad oxrygg med kryddsmör och stora strips. Och så till efterrätt tog min sambo vitchokladmousse med maränger, persika och hallon, jag tog rabarberkompott med vaniljglass och mandelkaka. Till detta blev det lite vin och såklart - cava!
Superfin setting också! Det var ju största anledningen till att vi gick dit till att börja med, men nu när vi vet hur maten smakar så kommer vi att återvända även för det. Damernas var så fin att jag bara var tvungen att fota den, haha! Sen ville jag gärna fota ALLT, lokalen, porslinet, maten, oss - allt, men jag är lite bättre uppfostrad än så, så det fick bli några snabba bilder bara ;) :


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar