fredag 12 april 2013

Veckans naglar: Klarlackat med strass

Ibland blir det för mycket färg och mönster, ibland vill man bara ha den där naturliga vita och ljusrosa looken... men lite strass har aldrig skadat ;)

Den här veckan hyllar jag mina naglars naturliga look med bara ett blankt överlack men med en liten touch av bling med några strasstenar. Man kan ju variera detta oändligt med olika stenar, prickar eller mönster i valfri färg eller kanske prickar i kul färg med strass-sten på? Som jag gjorde med garneringen på mina cupcakenaglar.


Ikväll ska jag och älskade sambon fira vår årsdag! <3 Den är egentligen imorgon men då har det kommit saker ivägen så vi får fira idag med middag på Le Rouge. Det ska bli spännande att besöka den boudoir-inspirerade restaurangen och se vad de har att erbjuda (har redan tjuvkikat på menyn, så tror inte vi blir besvikna...). <3

2 kommentarer:

  1. Grattis till årsdagen! Ni kör väl ett år till när ni ändå håller på ;-)
    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Tack fina! Ja absolut, det gick ju över till fast anställning för ett halvår sedan ;)Kram! <3

    SvaraRadera