tisdag 12 mars 2013

Bokmärken och roliga almanacksanteckningar...

Jag är väldigt, väldigt bra på att börja läsa böcker, galet bra faktiskt. Men jag är också riktigt, riktigt dålig på att läsa ut böckerna jag börjat på. Men jag gillar att köpa, ha och börja läsa böcker så det tänker jag fortsätta med :) Hur som helst så resulterar det i att jag behöver ganska många bokmärken... och det kan ju vara ett problem, om man inte gillar att pyssla som jag gör. Så igår när jag insåg att jag ju nu skaffat en till bok så behövde jag ett bokmärke. Eftersom jag köpt de där supergulliga cupcake-klistermärkena (som jag inte visste vad jag skulle göra med) så tog jag tillfället i akt, rotade fram papper, lim och annat jox och pysslade ihop ett enkelt bokmärke. Jag innehar en pappersskärare, det rekommenderar jag alla som jobbar med traditionell konst eller allmänt pyssel att införskaffa, väldans smidigt!
Såhär blev bokmärket:

  
Och så har jag den här veckan fått en massa roliga besked/förfrågningar! Tre nya roliga saker att skriva in i almanackan. I maj ska jag, sambon och en kompis åka till spelmässan Nordsken i Skellefteå (bo på hotell, käka hotellfrukost, stå på mässan – score!), i juli är jag bjuden till två kompisars bröllop (woho!) och i augusti ska jag få åka till GDC (spelföreläsningar) och Gamescom (spelmässa) i Köln/Cologne ihop med några från studion. Hur kul ska inte allt det bli?! :D Jätteglad :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar