söndag 17 mars 2013

Dagens fångst

Vi gick en sväng på Nacka Forum, jag köpte en inspirerande bok om choklad, finns massor med roliga recept i den som som ska bli kul att prova. Sen kunde jag inte inte inte låta bli att gå in på Lagerhaus, it's a curse! Men va duktig och handlade inte upp hela butiken, skaffade glasunderlägg, behöver det på jobbet eftersom jag alltid får kaffefläckar på mitt skrivbord! Dom här tyckte jag var söta, med ugglor på!


Vi gick också in på biblioteket i Forum och skaffade oss ett varsitt lånekort! Man är inte medlem i en kommun förrän man har ett bibliotekskort där tycker jag ;) Nu lånar inte jag så mycket böcker, köper mest böcker, men det braiga med ett bibliotekskort är att man kan låna ljudböcker på nätet och det behöver jag verkligen, älskar att sitta och lyssna på dokumentärer och ljudböcker när jag jobbar!

Under storhandlandet på Ica Maxi Nacka plockade jag ihop lite grejer som jag ska göra pynt av till påsk, det ska bli spännande att se hur det blir, kommer upp bilder när det är klart! Vårat Ica Maxi älskar oss, och vi älskar dom. Dom skickar regelbundet ut rabatter och gåvor till oss, ja gåvor, vi FÅR saker av dom. Hur schysst är inte det? Idag till exempel fick vi batterier och en bukett med rosor! Vi <3 Ica Maxi Nacka!!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar