söndag 10 mars 2013

Pryl-söndag

Efter många om och men är vår garderob äntligen helt klar och vi älskar den, spegeldörrarna är grymt fina! Det har varit lite bökigt och det tog oss väldigt lång tid... vår dag fortsatte vara så överlag, speciellt när en matkasse välte i bilen så att en massa saker åkte ur kassen. Efter att vi bökat ut den kassen ur bilen så gick handtaget på nästa kasse sönder så saker föll ut på gatan. Vi kunde inte annat än skratta hela vägen hem, allt va så knasigt. Efter allt bök så var det skönt att packa upp några av de roliga sakerna ur kassarna!



 

Lagerhaus köpte vi bla sugrör och servetter. De stora sugrören är hur bra som helst när man dricker smoothies och fina/roliga servetter piggar upp vardags- och festdukningar på ett kick! Jag skaffade även en extra burk med mini-geléhallon så att en kan användas till bakning och en får vara till fint :) Burken på bänken fick också en kompis - chokladprickar!

Vid Ica Maxis pysselavdelning hittade jag de fina, glittriga cupcake-klistermärkena som jag inte har en aning om vad jag ska ha dom till men bara helt enkelt behövde dom ;) Köpte även plastfickor så att jag kan börja sätta ihop min receptbok. Vill göra en som ser ut mer som en scrap book men har ännu inte hittat någon jag vill ha så tänkte börja med plastfickor och en vanlig pärm. Köpte också lite Renée Voltaire godis, har bara köpt det till andra i present förut så kul att prova det själv äntligen!

Vi pep också in på Akademibokhandeln och skaffade lite kvällsläsning. Jag har länge velat läsa Mia Skäringers bok Dyngkåt och hur helig som helst och nu ligger den äntligen på mitt sängbord! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar