lördag 16 mars 2013

Kreativ lördag

Idag har jag ritat en del, är skönt att göra det utanför jobbet också, det är ju ändå min hobby och mitt största intresse från början :) På förmiddagen hade vi fantasy-filmer på i bakgrunden medan jag ritade och sambon skrev.



Sen åkte vi till gymmet. Var första gången för mig sen jag var sjuk för andra gången. Har väntat mycket längre än jag brukar (brukar alltid börja träna lite för tidigt och bli sjuk igen) så det var galet skönt att få lyfta lite skrot! Jag körde mest armar, axlar, bröst och övre rygg. Hemskt vad klen man blir efter en sån här lång paus, blä!

Väl hemma så kollade vi på Vikings på HBO! Äntligen! Sjukt inspirerande serie verkligen, kunde inte låta bli att rita då också... :)


Ska försöka få tid och ro att rita imorgon också, mår så himla bra av det! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar