torsdag 14 mars 2013

Festtorsdag!

Ikväll är det releasefest för The Showdown Effect på vårat kontor. Eftersom sambons vän är på besök från Umeå så gick vi och käkade middag innan festligheterna. Matti valde Ljunggren i Brunogallerian. Sällskapet delade på en stor tallrik med rolig sushi. Båda rullarna va episka, frityr på den ena (om-nom!)...



När vi kom tillbaka till kontoret jobbade jag lite till på en bild som har DL imorrn bitti, det är inte till jobbet utan till en tävling på deviantArt. Jag har vetat om tävlingen länge och haft en bra idé men varken haft ork eller lust att göra den förns igår kväll... så himla dumt. Men jag har fått till nånting iaf även om jag kan så himla mycket bättre. Idén är bra, utförandet... well... :/

Ikväll är popcornvagnen på plats igen! Lika som vi hade på fan gatheringen. Sambon kom infarandes till min workspace och gav mig en ask popcorn!


Nu ska jag ut i vimlet, har lovat eventfixaren att jag ska prova en Galliano Hotshot... får se hur det går. Imorrn är det hur som helst mysdräkt .

Ha en fin torsdagskväll! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar