lördag 9 mars 2013

You!

Vårat internet la såklart av lagom till det att rösterna började räknas så vi fick snabbt byta till att kolla på mobilen...haha.

Första gången jag hörde låten ”You” med Robin Stjernberg kände jag att det var en vinnare, oberoende av hur det skulle gå i själva tävlingen. Det är en sån otroligt spännande låt och Robin känns som en väldigt tekniksäker sångare som fick mig att verkligen hoppas på en vinst för att han ska få en skjuts in i karriären.

Jag har aldrig tidigare engagerat mig såhär för ett melodifestivalbidrag. Senast jag röstade på ett bidrag måste ha varit någon gång när jag var liten, men nu har jag röstat på Robin både i andra chansen och finalen. Jag hoppades så starkt att han skulle vinna... och så GJORDE han det!!!

Jag känner sån stor glädje och ser fram mot att höra den här låten igen och igen. Grattis! <3

Kolla in bidraget på youtube!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar