onsdag 13 mars 2013

The Showdown Nails

Imorgon är det releaseparty för spelet The Showdown Effect på vårat kontor. Vissa ska klä ut sig till 80-talare, jag tänkte inte lägga någon större vikt vid det MEN eftersom naglarna ändå skulle målas om så gjorde jag en smått galen variant som jag tycker passar temat rätt så bra... :)
Såhär blev det:

Jag började med att måla halva naglarna knall-rosa, en nagel på varje hand målade jag helt i rosa. Efter det torkat målade jag i de andra halvorna med metallic-grått lack (fick fylla i det en gång efter första lagret torkat), på den helrosa nageln målade jag tre grå vågräta streck med samma grå. När det grå torkat målade jag på silverglitter på de vågräta linjerna för extra kitsch. Och när man trodde att det var över satte jag även dit strass-stenar! Valde fyrkantiga för naglarna med de vågräta linjerna och stjärnor för tumnaglarna, fäste med lite överlack. När allt torkat målade jag på överlack och städade upp runt kanterna med tops och remover.


Ska bli kul att se hur eventet blir imorrn, det hittas alltid på nått bus så att inget blir det andra likt!


Gonatt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar