söndag 24 mars 2013

Nougat-macaron och dagens byte...

Efter att underbara sambon satt upp rullgardin och städat så tyckte jag att det var dags att han fick smaka en macaron, eftersom jag bara skulle göra i ordning två stycken så ville jag inte göra någon stor batch smörkräm eller tryffel så använde jag nougat som fyllning, det blev grymt gott!!! :O


När vi var klara med våra bestyr hemma, tittande i receptpärmen och några avsnitt Game of Thrones så åkte vi till Nacka Forum och bara råkade (yeah, right) gå förbi både Lagerhaus och Panduro. ;) Här är en del av dagens byte; en glasburk som jag ska stoppa små maränger i sen när jag bakat dom, påskägg som jag ska måla, spritspåsar (dom tar slut snabbt i det här hemmet), presentsnören till en liten mans födelsedagspresent, papperspåsar att lägga macarons och annat gott i och cupcake-klistermärken att stänga påsarna med.


Det kommer bli massor med pyssel till påsk! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar